Dapatkan Berus Gigi Multiway DENSON sekarang..

1. Pemberusan Dua Arah


Berus Gigi MULTIWAY mempunyai dua arah tindakan pemberusan dari sebarang berus gigi biasa yang lain. Ia membolehkan anda memberuskan gigi dengan dua arah yang berbeza. Arah T-SHAPE adalah lebih berkesan dalam pembesihan gigi setinggi 99%.




2. Pengunaan yang Mudah


Berus MULTIWAY boleh ditukar dengan mudah dalam masa sesaat. Ia mudah digunakan dan pengguna boleh mengawal kelajuan pemberusan dengan mudah. Pengguna juga tidak akan berasa letih walaupun memberus untuk masa yang panjang letih. Ia pasti adalah lebih mudah berbanding dengan berus gigi biasa.



3. Menjimatkan Kos

Apabila pengguna menukar berus gigi yang baru, mereka hanya perlu menukar bahagian berus sahaja dan pemegangnya boleh dikekalkan. Dengan ini, mereka boleh menjimatkan kos untuk pemegangnya seperti pembungkusan dan pengangkutan. Sebagai contoh, membeli pen yang baru berbanding dengan hanya menukar dakwat pen tersebut, selalunya adalah lebih ekonomikal.



4. Menjimatkan Ruang

Apabila anda membeli satu dozen berus gigi, anda memerlukan tempat storan yang besar. Sebaliknya, jika anda membeli Berus Multiway, ruang simpanan yang diperlukan adalah lebih kecil.




5. Mesra Alam

Bayangkan apabila semua orang menggantikan berus gigi lama, ia akan terkumpul menjadi longgokan sampah yang besar dan berbahaya kerana terdapat lebih daripada 6 bilion populasi dari seluruh dunia. Bagaimanapun, jika kita hanya menggantikan berusnya sahaja, jumlah sampah dihasilkan akan berkurangan.



6. Kebersihan gigi yang lebih efektif

Berbanding dengan berus gigi biasa, Berus Gigi MULTIWAY mempunyai tindakan mencuci yang lebih berkesan, kerana Berus Gigi MULTIWAY adalah dicipta khas mengikut struktur dan bentuk gigi manusia. Ini bermakna, apabila anda menggunakan Berus Gigi MULTIWAY untuk memberus gigi, anda boleh mengawal kelajuan dan arah memberus untuk memastikan gigi anda dibersihkan dengan sempurna.



7. Memupuk Minat Dalam Memberus Gigi

Berbandingkan dengan berus gigi biasa, pengguna berus gigi MULTIWAY dapat merasa keseronokkan dan kesenangan apabila memberus gigi mereka. Pertama sekali, pengguna tidak akan berasa letih walaupun memberus untuk masa yang lebih lama. Kedua, pengguna boleh mengubah berus dengan mudah pada bila-bila masa. Hasilnya, pengguna berus gigi MULTIWAY akan merasa lebih menarik apabila memberus gigi. Berbeza dengan berus gigi konvensional, pengguna berasa memberus gigi adalah membosankan dan merupakan rutin harian. Oleh itu, menggunakan berus gigi MULTIWAY akan meningkatkan minat memberus gigi dengan lebih kerap dan gigi akan menjadi lebih bersih, putih, selesa dan bersinar.



8. Meminimumkan Kecenderungan Kerosakan Gam

Apabila menggunakan berus gigi konvensional, ia adalah sukar untuk mengawal kelajuan pergerakan dan arah memberus gigi. Hasilnya, ia mudah mencederakan gam dan akan mengakibatkan pendarahan. Bagaimanapun, berbanding dengan pengunaan Berus Gigi MULTIWAY, kelajuan pegerakkan dan arah pemberusan gigi boleh dikawal dengan mudah. Oleh itu, pengguna tidak akan mencederakan gam semasa memberus gigi. Ini bermakna Berus Gigi MULTIWAY bukan sahaja dapat membersihkan gigi dengan sempurna malah juga meminimumkan kecenderungan kecederaan pada gam.



9. Berkesan Menanggalkan dan Kesan-kesan Kopi dan Tembakau

Berdasarkan eksperimen kita, tindakan memberus Berus Gigi MULTIWAY boleh menanggalkan kesan kopi dan tembakau dengan berkesan.





10. Bulu yang Berkuality Tinggi (Dupont Nylon 612)


Dupont Nylon 612 adalah berkuality tinggi dan diperakui oleh FDA dari Amerika Syarikat. Bulu Dupont adalah berbentuk bulat, oleh itu ia tidak akan mencederakan gam.


__________________________________________________________

http://www.densonworldwide.com/

Hanya RM 25..harga pakej menarik disediakan....